Äntligen!

Jag har fått lägenhet!
Lyckligast i världen är jag!

En etta i Storegården, superläge!

Nära till jobbet, nära till stallet, nära hem men ändå inte för nära och ganska nära till stan!
*åååå vad jag är glad*

Hoppas bara det inte är något fel på den nu, Jag har ju inte varit och tittat på den än och inte har jag fått någon ritning på lägenheten så har INGEN ANING om hur den ser ut.

Det jag vet är att det är en etta på 44 kvm på första våning (fast första våningarna där ligger ju en bit ovanför marken så inte skraj för fönstertittare) och...att jag ligger på förstaplats! Så lycklig att jag skuttade rakt upp i luften blev jag när jag läste det. Jag skakade av lycka i säkert 30 minuter!

*Änelajj håller på o bli stor flicka nu!*

Vill jag ha den får jag den och det är lycka nog med det, men jag vill inte tänka på hur besviken jag skulle bli om det visade sig vara värsta skiten :( Så jag skiter helt enkelt i att tänka på det!

Aaaaaah, inte suttit framför datorn på länge nu men inte hunnit, jobbat som en liten gris!

kanske ska dra den där snabbisrecensionen nu av den där filmen jag såg i......eeeee....inte nu i torsdags va? *satan vad tiden går fort*
aja, jag såg den en torsdag.

"Final Fantasy VII: Advent Children" hette filmen jag såg på.
Måste väll skriva att jag blev lite besviken. Lite för lite story men oj va snyggt animerad den va!

Det händer saker hela tiden så man får aldrig tråkigt, men jag saknar ändå lite mer känslor *kan det bero på att jag är tjej?* och att få lära känna karaktärerna lite mer. Jag har ju inte spelat spelet Final Fantasy VII så jag visste ju praktiskt taget ingenting om dom när jag såg filmen, förrutom hur de såg ut och vad de hette. Inte visste jag något mer av dom efteråt heller. Jag hade gärna sett mer av Yuffie och Vincent mfl

 När jag berättat för en kompis att jag sett den och blev lite besviken sa han "Du har inte spelat spelet va?"
Näe, jag har ju som sagt inte det. Så jag saknar dom där presentationerna av alla karaktärer.

Men ojojoj, jag kan fortfarande inte släppa de snygga animationerna! Det tog säkert 10 min längre att se filmen bara för att jag var tvungen att se någonting igen för att det var så vackert! Men ibland var jag tyvärr tvungen att hoppa tillbaka bara för att jag inte riktigt hängde med vad som egentligen hände. I fightingscenerna kan det nämligen bli lite högt tempo ibland så att ögat nästan inte hinner med. Men vilka snygga fighter! Matrix, släng dig i väggen!

Sammanfattningsvis kan jag väll skriva att den här filmen är mycket sevärd för dig som gillar snygga fighter eller bara vill lägga ögonen på något vackert...

Vill också tillägga att den första recensionen jag skrev som jag råkade delita var mycket bättre ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback