I was right.

Vi slog inget rekord, varken i dag eller igår.

Igår va jag nära på att skita i det totalt, och hoppades till och med på att vi inte skulle göra det. Han hade tagit min stolthet. satt mig först att dressa bigmac o cheese. "okej" tänkte jag, lite besviken...men sen ändrade han mig till en ännu värre position! där jag inte alls kände att jag kunde prestera. Då blev jag jättebesviken. Han visste ju hur mycket jag hade sett fram emot det. Jag kände mig urkass. Här har jag kämpat hela hösten i 2:an och sen kommer bara två som varit tjänstelediga för studier och tar min plats. Det är som om han sa "vi har haft låg nivå på våran drive hela hösten" och att jag inte alls borde va där, att jag var kass men att jag var den som var minst kass och därför fick stå där. Jag försökte övertyga att det var bättre att ha mig som presenter i 2an än att springa med mat till parkerade bilar, där borde han ha en som är duktig på att packa mat och springa, jag är ingen runner, jag är presenter. Det är det jag gör bäst och vet att jag kan. Först ville han inte lyssna, han till och med totalignorerade mig. Han sa ingenting, inte ens "nej". Fan va arg jag blev när han inte lyssnade på mig. Jag erkänner ofta när jag har fel, men då hade jag fan rätt!
men senare förstod han hur jag kände det och satte mig sen i tvåan för att presentera maten ändå, eller om det var att han insåg att jag hade rätt.

Det slutade med att jag och Kattis i 2an slog driverekordet med antal bilar och bara några hundralappar från rekordet pengamässigt oxå. 103 bilar på en timma....gamla låg på 98....att vi inte slog det med pengarna skyller jag på att vi har dagens i år, det var BigMac....så vi förlorade 4kr på varje BigMac-meny.
Men vi slog dygnsrekordet med över 10 000 så alla som jobbade den dagen ska få biobiljetter av våran snälla chef.

Efter jobbet drog jag till stan o träffa lilla Hanna. Vi köpte lite biljetter till Vatra på Juldagen. ofantligt dyrt men inte i närheten av Bogrens hutlösa pris (250kr!!!....skandal, kostar 120 annars) Sedan fikade vi lite te o snacka skit. Det va roooolit :D

Dagen efter (i dag) kom det inte tillräkligt med gäster för att vi skulle kunna slå något rekord, men tur va väll det med tanke på att vårat drickatorn pajjade precis när den timman vi beräknat att vi skulle sälja mest startade. Så vi hade ingen cola, cola light, fanta eller sprite på en timma...jobbit, mycket jobbit. bara sälja en massa milkshake o juice. Så Manish varuinköpsuträkningar lär nu gå åt helvete...stackarn...

Näe, om man skulle städa klart så jag kan klistra på mina lösnaglar som jag handla me Hanna i går :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback