lite julstress vore välkommet...

...annars får jag väll aldrig fart på mig o mitt lata sinne.

Jag tar aldrig tag i saker som är trista. som nu, den sista lediga dagen jag har innan jul, och vad gör ja? sitter framför datorn och äter pepparkakor.

"städa anne-lie, STÄDA!"

"ja...jag ska bara..."

EXAKT samma som när man ska ta sig upp ur sängen på morgonen "bara liiite till..." Tänk då att jag först haft den fighten nu på "morgonen" och nu fightas jag av "STÄDAAA"

Egentligen skulle jag åkt till stan också och köpt en julklapp, men så blidde det inte det heller...Jag ska ju bara köpa julklapp till Tova, min lillasyster, och det kan jag ju lika gärna göra i leksaksaffären precis intill, det är ju samma affär med samma utbud. Dessutom, tar jag mig till stan så köper jag bara en massa onödigt skräp...eller så hittar jag en jättefin klänning som jag bara MÅSTE ha osså har jag den istället för den som jag planerat länge att ha.....fan, måste fixa mitt hår oxå så jag vet hur jag ska ha det på julafton.....lockigt eller rakt?

Det jag egentligen bara kan göra i stan det är ju att klippa min lugg, men det kanske mamma kan göra? det är ju bara att klippa....rakt, det kan ju hon....kanske inte ens behövs klippas, det vet jag ju när jag fixat håret :D jaja, hon klippte ju håret på oss när vi va små så det ska hon nog kunna fixa, handlar ju bara om några millimeter.

nu börjar det bli middagsdags oxå...äta.....näe, måste städa mitt kök först så man KAN laga mat och måste köpa mat att laga oxå :P

Ge mig en spark i arslet för jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Anne-ly! :) Nu måste du läsa min blogg också! :)
Hanniii.blogg.se öh tror ja! juldaaaan!
Pussisss!

2006-12-21 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback