Min lösnageloskuld är tagen

Waaaaaa...jag fattar inte folk med långa naglar. Första gången i mitt liv nu jag har någon slags längd på naglarna....även om det är fejk :P

Får ju inte ha långa naglar på jobbet så man kan ju inte spara till det precis, det e bara o klippa. Att fixa proffssnygga naglar som kostar gärnet e ju då också onödigt så sådana där billiga naglar är väll det bästa. och eftersom jag nu är ledig i tre dagar och ska va socialsnygg alla tre så tänkte jag att det kunde vara lite kul.

Det blev snyggt oxå, inte sett det med resten av outfitten än men på händerna är dom fina. Det är ju fransk manikyr stilen på dom så tyckte att det blidde lite för skarp och fejkad den vita kanten (dom som vet hur fransk manikyr ser ut vet vad jag menar) men jag drog över ett lager med ett fin ljusrosa pärlemoskimmrande lack. Nu är det ypersnyggt och ser inte alls lika fejk ut längre.

men ojojoj va opraktiskt! Skulle igår efter jag satt på naglarna spela lite worms på Nintendo DS innan jag somna. Så som vissa läser bok i sängen har jag spelat det de senaste nätterna. Skönt och man blir lika trött av att spränga maskar som av en massa bokstäver. men jag fick ju fan inte ut den lilla pekpinnen ur apparaten! och trycka på knappar.....gick nästan inte.

och när jag skulle duscha i morse!....ujujuj. kändes som om naglarna skulle falla av flera gånger och att massera in håret i schampo va bannimej icke lätt.

men det e la en vanesak.....
....mobilen.....kunde inte pricka knapparna för naglarna va i vägen!

näe, om jag ska göra mig fiiiiin...i min plommonfärgade tubklänning med lite tyll nertill och lockiga skatbo på huvudet o fina guldsmycken o guldskooor.

nicebajs!

god jul på alla som förtjänar det! (det flesta på julen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback