Jag är unik!

Häromdagen fick jag reda på en sida som lät kul. En hemsida där man kunde få reda på vilken kändis man var lik.

http://www.myheritage.com

Men inte fan är jag lik någon kändis! Jag har laddat upp foto efter foto men inget utslag någonstans! Laddade upp en bild på mig som en kompis råkade vara med på. Henne blev det massor av utslag på! Hon var lik Pamela Andersson o grejjer (61%) *asg* stämmer inte iof men det va ju faktiskt en bild hon garvar på så kanske blir lite konstigt när dom söker i datorn. Men det var en kändis som hon var lik till 70%, och visst tittade man riktigt noga så har dom nog samma näsa :D Elisha Cuthbert....vem nu det kan va *hum* Men annars va det nog ingen rättvis bild av lilla Emelie men nu är det ju inte hennes tvilling jag leter efter utan min.

*buhu* Jag får väll stå ut med tanken att jag är unik ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback