Lill Lördag!

Dumma MSN! Bara logg in o ut hele tin! Jag bliva knäppo!

Igår va en väldigt rolig och händelserik dag.

Allting började med en seg morgon med tågtur 08.00 till Göteborg.
Jag och Sanna skulle på en shoppingspree! Något som jag verkligen sett fram emot sedan....eeee.....*logga ut logga in* ...sedan jag inte hade så mycket pengar kvar på min förra lön.
*utloggad*

Men igår va det löning och man hade pengar att spendera *inloggad* och jag hade redan min lilla inköpslista redo i skallen -gnugga nävarna-

Ett par svarta stuprör - check! (tacka tjejen i jeansbutiken, sååå nöjd!)
Ett par svarta shorts - check! (me like! sketsnygga till mina röda ankelboots)
Ett rött partylinne - hitta inte ett enda någonstans!

Så som tröst köpte jag en massa andra fina saker :D

En röd fin basictop med några "napoleon knappar" i fram
En häftig rutig skjorttunika i höstiga färger
Två förvaringsboxar med fina stjärnor
Två handdukar med fina stjärnor
Två muggar med inbyggt sugrör som jag ska ha som groggmuggar. Det e dödskallar på dom :D
Ett fint hårband i spets
Ett blingigt halsband i silver (Sanna köpte likadant)
Och en smaskens buffé med tacos o grejjer (vill ha meeeeer!)

Sanna kom på en grej som nog många undrat "Säger dom någonsin till någon att "stop, du får inte äta mer" på buffé?"

Jag tänkte en stund, så svarade jag, helt säker "nej, det får dom inte, iallafall inte på den här, för det står ingenstans om en maxmängd"

Tågresan hem va så fruktansvärt kul! Vi garva så vi båda fick ont i magen. Så trötta va vi och så flummiga så nu i efterhand när jag tänkt att dela med mig av våra vrickade samtalsämnen...så minns jag inte va vi egentligen prata om.

Väl hemma testade jag en massa klädkombinationer och ååååå va mina röda ankelboots va snygga till mina nya byxor! ...o mamma ville sno min skjorta!

Efter om och men så hade jag valt kläder att ha på mig, för kvällen var inte slut än! jag och Sanna skulle göra staden med våran vän Linda.

Jag älskar att gå ut på onsdagar! Det är extremt sällan jag har tråkigt då. Jag kan nog bara minnas en enda gång, och det va inte som en riktig onsdag.

Vi piffa upp oss och parta hos Sanna. Jag som annars alltid har utsläppt hår på krogen bestämde mig för uppsatt. Det skulle se riktigt grymt ut till mina shorts, fick jag för mig. Det hade jag rätt i!
Sedan gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle klara av att bära, men Linda och Sanna gav mig förtroendet. Jag hade en tupperad bakåtkammad mohikanliknande frisyr. Skittufft!

Vi han in på Krikelin presic innan "halva priset i baren" va slut. Så vi beställde världens största shotkanna!
"Stark, gos, söt, klibbig och rosa!"
Det va våra nyckel ord, men inte trodde vi att vi skulle få ett 50 cm högt kemirör som va 10 i diameter fyllt med dricka!

Där satt vi, tre små späda flickor och skulle håva i oss allt det där? "aja, i-landsproblem" tänkte jag o började svepa shot efter shot.

Efter inhandlingen av vårat rör så blev vi nästan behandlade som VIP. Dom spela musiken vi ville, Dom surva oss med is när drickan började bli varm och va så himla otroligt trevliga!

*Tacka Krikelin för den goda survisen* :D

Krikelin - om den shotsugne själv får välja ; )

Sedan drog vi te Depå för o shake:a lite bootay!
Vi fick me os våra relativt nyfunna bekantskaper Kalle o Dahl (hoppas jag fick stavningar o sånt rätt nu)

Skitkul hade vi och alla kunde verkligen släppa loss på dansgolvet! Minns nog inte sist jag shake:a så mycket. Bra dansmusik nästan hele tin.

En lyckad onsdag :D och jag mår förvånandsvärt bra!


Inte blanda, då man må bra - Old annely saying ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback