...om vi ska fortsätta på samma ämne...

...så har jag nu hittat en massa kändisar jag är "lik"

Jag testade att ladda upp en massa bilder på mig så kunde jag få en lite bättre bild av vilka som jag var lik egentligen.

Resultatet är som följer:
De kändisar som dök upp flest gånger var Selma Blair (72%, 73%, 72%) Jag hade tippat lite på att jag kanske skulle va en smula lik henne. För er som inte vet vem hon är så är det hon som kysstes med Sarah Michelle Gellar i "En djävulsk romans" och var med i "snygg, sexig, singel"

Sedan, lite mer förvånande så dök även Kim Cattral upp tre gånger (66%, 58%, 67%) "Sex and the city"-Samantha.

Sedan var det ju några som kanske inte stämmer in för fem öre egentligen som dök upp 2 gånger: Kelly Clarkson (68%,61%), Reese Witherspoon (67%,62%), Rachel Bilson (64%, 67%)
 plus en massa andra som bara dök upp 1 gång.

*haha* men kul va det!

Annars har jag fått höra några gånger att jag är lite lik Maria Andersson, sångerskan i Sahara Hotnights. Kan jag kanske hålla med om. Men sådant är ju så svårt, för man vet ju egentligen aldrig hur andra människor ser en. Ett ansikte i rörelse är aldrig samma sak som ett ansikte på bild.

Däremot blev jag enormt glad när jag en gång (eller två/tre faktiskt) fick höra att jag är lik Catherine Zeta-Jones, en av dom enligt mig vackraste kvinnorna på det här jordklotet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback