Sista semesterdagen

I morgon ska man börja jobba igen. Varför är det alltid så att man nästan känner sig tröttare efter semestern? Jag har ändå gjort lite sådär lagom mycket under veckan tycker jag.
Inte degat hela dagarna, inte flygit runt som en yr höna och slitit ut mig.

Slår vad om att lilla Manisken (Skiftledaren) kommer att låta mig springa heeeeeela dagen imorn! För nu när jag har varit borta är det väll som vanligt när en av oss lite mer bra är borta, samma personer som får springa.

Jag känner mig inte pigg på att lägga mig tidigt och gå upp ännu tidigare imorgon. Fan....busspengar oxå! Annars kommer jag ju ingenvart....eller......kom på att mitt busskort borde funka nu med eftersom folk fortfarande har sportlov runt omkring i västra götaland *yay!*

Nu jag kolla på Samurai Champloo....eller Rurouni Kenshin......eller....eeee, ja nån anime blir det iallafall :D


Love and selfishness kinda go hand in hand, don't they?

--Sanosuke--
Rurouni Kenshin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback