Som en ny människa...varje gång!

Yay!

Blir alltid glad av en ny frisyr. Snacka om att man känner sig speciell när man är nyklippt. Som att "nu börjar en ny period i livet" eller ja....livet blir ju mycket roligare i några dagar iallafall efter att man klippt sig.

Samma sak när man färgar....snacka om energibooster. Jag blir så mycket piggare och gladare av en hårförändring. Som när man köpt en ny snygg tröja, fast ännu bättre! Cirka tio gånger bättre!

Jag har iallafall slopat sneluggen och den sneklipptaluggen och satsat på en riktig lugg! En tjock lång lugg som om några veckor hänger i ögonen och irriterar. Nu är den ju en smula kortare än vad jag egentligen vill ha den, men hellre de än springa till frissan hele tin.

och imorgon ska Sanna förhoppningsvis sätta klorna i mitt hår. Ska bli väldigt spännande med tanke på att det blir första gången jag färgar svart *oooohooo*
Har alltid färgat mörkbrunt förut...eller senast svartbrunt.

Mörkbrunt e jättebra nyfärgat men blir brunt aldeles för fort....och den svartbruna, som jag egentligen ville ha, var slut överallt.

Så gjorde en chansning och kör på svart *hjälp*

Har köpt en rödsvart färg oxå, men den vet jag funkar eftersom jag färgat det förut, för lääääängesen, typ 1:an i gymnasiet.

Så ska försöka färga håret svart med bara lite reflektioner av rött lite här o var....frågan är bara var jag ska placera dom eftersom jag inte vet hur stor skillnad det blir i färgerna så är det svårt att veta. Men jag TROOOR att jag har en plan *hehehe*

Sen får vi se om vi tar Sannas hår också *gnugga nävarna*


 "Sanna! Elis ligger PÅ Smilla!!!"

För er som inte vet...
Sanna: kompis
Smilla: Sannas nya kattunge
Elis: Sannas tjocka katt... jättetjocka katt
*haha!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback