Stallet nu då

Sitter vid stallets världsbästa dator! Känner mig inte direkt så sugen på att cykla hem i mörkret. Cykeln har frusit på andra växeln o det e snö o jävligt ute...

Fast va himla gött att rida idag. Träning för magen :D Hade nästan velat rida en lektion till, då kanske jag hade fått mig en liten träningsvärk också.

Henrik (min "stjärnhäst") är fortfarande halt, men hoppas verkligen att han blir frisk snart. Annars tänker jag bannimej dra ner på ridningen till en gång i veckan och sluta med special hopplektionerna. Dom kostar bara en massa pengar.

Tävla på söndag kanske, i hoppning, men som sagt är ju Henrik halt så känner mig inte så supermotiverad. Beror väll på hur min fot känns imorgon också.

Nu vill ridläraren Karin åka hem så nu måste jag cykla i mörkret *hjälp* alla A-lagare e ju så otäcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback