Vad har jag gett mig in på?

Jag är ju en gammal veterandagboksskrivare så det va väll på tiden att jag skaffade en sån här. Bättre sent än aldrig eller hur? ; )

Det har ju inte blivit så mycket av att skriva i the real thing. Jag vet inte varför men i dagens samhälle är det väll bara så att det är aldeles för mycket ansträngning att skriva med penna. Tar en sån himla tid oxå. Jag kunde ligga i flera timmar o skriva om en liten händelse och dessutom få en himla ledsen hand efteråt oxå.

Men det finns ju en stor skillnad mellan en riktig dagbok och en blogg och det är ju att nu ser alla verkligen vad jag skriver och ännu värre...folk jag KÄNNER!
Helt OK att vissa av mina vänner läser men sen är jag himla bra på att öppna käften innan...

       ****Haha, MSN:

 Annely: I'm a pucko
Jonas: No, you're just not thinking straight
Annely: No, I'm thinking in a böj ( ? )***

       *Det e låg humor det*

...jag tänkt efter vad det egentligen är jag säger. Så det finns ju en risk att jag skriver nått som jag bara MÅSTE få ur mig...

***40 minuters telefontid senare***

..fast jag kanske egentligen inte vill att vem som helst ska få reda på't. Aja, det blir nog bra ändå. Kan ju va bra för di jag känner att få en susning om hur jag tänker egentligen. Som en liten ordbok på varför jag e som jag e (när jag inte e som jag borde). Dessutom behöver jag inte tvinga på dom allt som rör sig i mitt huvud, som är en massa mysko skit. Det är ju deras val om dom vill läsa min blogg eller inte. You're choice! Det är så gött att skriva av sig! Som att rensa själen.

Ordbajsa är nog min favvosysselsättning ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback