Vem vill lukta svett på fest?

Fick en uppenbarelse i natt!

"Den där röda västen som jag såg på VeroModa i Gbg, varför köpte jag inte den? Varför prövade jag den inte ens?"

Så i morse när jag vaknade så åkte jag till stan för att kolla om den fanns i skövde.
Halleluja! >Det gjorde den! 2 st kvar och min storlek va det också :D

Men nu får det vara slut på allt handlande, för pengar e något jag inte har mycket kvar av...
Får inte lön förrän 15:e mars *gråter*

Fast när man gick i gymnasiet så "klarade" man ju sig på 950kr, och SÅ mycket mer utgifter har jag inte. Det mesta är betalt. Det är lite ridlektioner, men dom har jag räknat mé, och linsfanskapen! *morr*

Tänk sen när jag flyttar hemifrån, då är det goa livet slut. Jag måste då börja tänka vad jag slänger alla pengar på egentligen.

Vill ju börja träna på riktigt också så jag blir grymt välsvarvad. 200 kr i mån? *hum* det är ju en top, det borde jag kunna låta bli att handla för att kunna börja träna.

80tals festen var sisådär kul. Det va kul att fixa håret! Carro bara garva åt min frisyr "Du ser ju ut som Diana Ross!" haha! Men alla va så trötta så det blev inte något riktigt drag, tyvärr. Men det va gott me kladdkaka! Flashdance också, va faktiskt bra! Jag önskar att jag vore dansös. Vill vara lika spänstig som hon i filmen *fubbit*

Men ikväll blir det husfest! Skulle komma ganska många enligt Tove. Frågan e om jag ska cykla dit, eller ta buss. Tar jag buss får jag ju gå en bra bit, och visar det sig sen att jag vill hem från festen så får jag gå enda hem! Det känns lite farligt. Ganska långt till nästa bushållsplats både lör och sön. Men jag har ju så dålig kondis! Så ska jag cykla dit finns en risk att jag luktar svett eller nått när jag kommer dit. Vet inte heller riktigt vilken väg jag ska ta när jag cyklar. Aja, det fixar sig nog. Cykla hem hade ju inte varit några problem, men det e dit som e lite kinkigt. Pappa ska dricka så han kan INTE köra dit och mamma har ingen dragkrok åt bilen. Jag vill INTE slösa pengar på taxi!


Men det blir nog cykel tror jag *fundera* Ska nog ringa Carrosen o kolla hur hon gör...

"People haft to yell nowadays to get heard, but Charlie was a man and that man could turn"
J Five feat. Charlie Chaplin - Modern Times (Rove Dogs Remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback