Årets sommarplåga lär bli...

... Basshunter - Boten Anna

Inte hört den många gånger men redan helt störd på den. Fastnar som klister och lika meningslös som gul snö.

Ska man göra något vettigare så föreslår jag att ni läser "Death Note". Grym manga som bara växer och växer. Läs den!

Kommer ni ihåg Tippen som gick på sommarlovsmorgon? Kan dom inte börja visa det på Barnkanalen igen? Dom visar ju Salve så varför inte? Jag ägde ju Tippenkasetten med alla deras låtar när jag var liten. Ett av mina livs största misstag var att spela över det! *storlip*

Så har det fixat sig till midsommar. Det blir kusten med kära Josse även om dom tvingat mig och jobba. Smögen rättare sagt. Åker Tors återvänder lör och planerar att vara hemma innan 19 när jag börjar.  Vi får hyra en husvagn med gångavstånd till "centrum" för 500. riktigt nice :D

Nu måste tanten (dvs jag) sova. upp och jobba tidigt tidigt. skulle egentligen sovit för länge sen men den där jäkla death note höll mig uppe!

Så bye bye sweet dreams

o just D...köpt micro också...inte långt kvar till flytten ju *yay*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback