bara sovit....tre

*hjäsp*

shit, bara sovit tre timmar i natt. precis klivit upp.

fan....jag måste packa. hann ju inte det igår. Josse kommer om två timmar...eeeeh....en och 45. måste duscha. hungrig e jag också, men ändå inte. mår typ illa men inser att jag måste ha mat. Magen skriker efter mat samtidigt som den vill slänga upp nått. (oroa er inte, vanlig känsla för mig tidig tidig morgon. shit det betyder att jag måste äta något innan vi åker, innan duschen till och med, det hade jag inte räknat med. bara det förloRAR JAG TIO MIN PÅ. Dumma knapp :P

Smögen här kommer jag! i både ur och skur... hoppas det finns regnkläder o handla på vägen. Vi ska handla mycket Josse och jag. Typ systemet, apoteket och lager 157 och kanske något litet ÖB liknande ställe. Måste köpa batteri....6 st...JÄTTE stooooora till min ack så smidiga :P stereo. Snacka om elsnål.

Shit va mina händer är torra. märks att jag tvätta händerna överdrivet många gånger på jobbet igår. Handkrämen vi har där suger ju....inte alls.... den bara lägger sig på huden. sugs inte in något. bajsdålig är den.

faaaan, packa....och göra en liten liten matsäck. OJUSTD jag ska äta tunnbrödsrulle med smör till frukost! det e gott o bekvämt! fullkornsrulle till och med.

hoppas Josse blir sen...

Ledig lördag också så behöver inte oroa mig för den dagen *trevligt* Min cykel står på McD, Manish skulle gömma den åt mig. Kanske i en buske... Jag ville gömma mig i en buske, eller snarare högt gräs, och skrämma Kattis på hennes sista dag, men gräset är borta. Inte skrämma någon annan. Man får nog seriöst men för livet. Eller så kanske jag får det. fästingar...*brrr*

Fan...jag har bara sovit i tre timmar, precis klivit upp....frulle....*oooo skräckblandad förtjusning inför det intaget*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback