Första hyran!

Har precis betalat min första riktiga hyra! Första, och troligen enda, gången jag blev glad av en räkning i brevlådan :D
shit va jag blöder! *springer iväg*

så nu har jag hämtat papper. Jag är en mästare på att pilla på sår. Vilket verkligen är problematiskt på sommaren då man blir fylld med myggbett som jag är en mästare på att klia på till dom slutar klia, det vill säga när jag kliat bort deras existens och det blir ett litet sår. Har en massa scars från myggbett :P

Det är verkligen inte långt kvar. Typ två veckor sen slipper jag att bo hemma! Ganska exakt till och med. Ska ringa på måndag till tjejen som bor där och höra om lägenheten blir ledig tidigare. Sedan måste jag fixa adressändring, el, bredband och gud vet vad...det får päronen hjälpa mig med så jag inte glömmer nått. Jag vet ju inte, jag har ju aldrig flyttat själv förut.

*lyssnar på massa barnmusik* hahaha! Mora Träsk - Tigerjakt...det är minnen det....och köttbullelåten...lär ju ta med mig det till kusten. Allsång på fyllan eller när man bara är spralligt flummig och glad e ju det roligaste som finns! men vi har ingen el i husvagnen så drar nog med mig min gamla gamla cd-spelare som jag fick för länge länge sedan. Året Backstreet boys slog igenom rättare sagt. Hoppas den funkar...ingen aning, och har aldrig testat det med batteri.

shit....två veckor kvar.... *yay!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback