bara massa ovärt ordbajs

åååå, jag fick jobba i fredags!
så blev att jag köpte mig lite ostbågar o lite sourcreamdip o lite päronsoda
tre jättegoda grejjor, men ush va det smaka blä tillsammans

uteslöt dippen ganska fort, och drack inte mycket dricka för i kombination med ostbågarna så fick jag fram den där spysmaken som alla anti-ostbågar människor alltid pratat om....tror jag

fast så farlig va det ju inte så kan inte va det....jag menar jag ogillar kokt ägg bara för att jag tycker att det påminner om spyor. Man säger ju att det luktar rötet ägg ibland. Jag tycker att rötet ägg luktar som kokt ägg, och luktsinnet är faktiskt en del av smaksinnet.

Hade medarbetar samtal på jobbet igår. Man fick betygsätta sig själv (1-4) på en massa punkter, sen hade den man hade samtalet med också satt betyg.

Jag hade 4:or på allt survice-relaterat! *yay* och sen 3 som lägst, riktigt bra!
Sedan fortsatte dom att försöka övertyga mig till att läsa till skiftledare, men fan...jag känner mig inte redo för det än. Dessutom blir jag ju ännu mera låst till arbetstiderna då.Men vilken bra merit det skulle va!

 Handledare, det blir bra till att börja med...

Handlat lite fina kläder idag också! Lyckades övertyga mamma att gå runt lite med mig, är ju så extremt tråkigt att gå själv! Är min enda lediga dag idag, men ingen annan är ledig men lilla mamma slutar iallafall tidigt, och hon är alltid ärlig när man provar kläder.

Iallafall så hittade jag en SKITSNYGG "napoleon"kavaj i marinblått.....men skit, den kostade massor och fanns inte i rätt storlek....tur det för annars hade jag väll köpt den, och jag måste verkligen börja tänka på min ekonomi.

Jag kikade lite på kläder åt mamma också. Jag hittade en brun sak med lite krams på (mamma passar i brunt och lite krams)
"den här då mamma?...eller nej, den är prickig, du kan inte ha prickigt..."
"Kan jag väll!"
mamma plockade fram den och hör o häpna...det va en klänning!

"Den ska jag ha!" skrek jag och roffade åt mig den.
Den satt sketsnyggt på mig. Brun med champangefärgade prickar. Sedan var det ju tur att jag hade mitt champangefärgade sidenband på mig. Prövade den till klänningen, och det va verkligen pricken över i:t! Kanske ska ha den på mig i helgen? men måste ha ett par schysta skor först...klänningen va ganska cool till byxor också....
....sedan stillade jag mitt marinblåa...eller kanske mer midnattsblåa behov genom att köpa en kofta i den färgen också *me lööööv it* snygg till mitt nya hår.

slipper gå upp tidigt imorn, det e gött...
...chifen e sjuk så seminariet jag skulle på é inställt....en morgon till att lata mig på...och sen cykla till jobbet! *me wants summer nu!*
Men nu har jag iallafall lyckats tina upp cykeln så den ligger på mittenväxeln, men är fortfarande jobbigt.

Måste göra något åt min pissiga kondis asså...

Fast iallafall sista dagen imorgon som de där "¤!%#&)863/!%" BigMac-kupongerna gäller!!!

apropå sen vår så har jag en teori om det...
...jag tror att våren/sommaren kommer att fördröjas en månad varje år och sen kommer den upphöra och en ny istid är här. Så i år kommer våren i Maj, nästa juni, sen juli sen agusti osv.....sen vinter i 20 år o sen kommer sommaren att dyka upp i december :D *öööö...skruvat*
aja, sammanfattningsvis: Ny Istid är på väg

nä, nu lägger jag ner det här för ikväll!
tävling på söndag...heder att bevara...
men måste ju leva lite på lördag också :P


Hit me! - The Sounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback