delita allt!

Fan också! Jag hade precis nästan blivit klart med inlägget....och va händer? På något vänster lyckades jag delita hela skiten! Aja bara o börja från början.....eller näe, det hinner jag inte, har lite bråttom så får väll lov och spara min lilla recension av filmen jag såg i torsdags till någon annan dag.

Stay tuned...

Måste hem och ringa min lilla Josse om en timma och höra när den "stora" festen ska börja! *typ hon och jag* :P
Fast Simon snackade ju om att han skulle ta med några vänner och komma men han har ju inte hört av sig så då får det va...jag är för lat för att höras av till folk, alltid varit...
What to wear är den stora frågan? Kanske min nya vitrödblommiga tunika? fast ville ju ha mitt relativt nya diadem till, men det har ju pajjat! *lilla annely var trög och mosade ner det i väskan med en massa saker som va mycket hårdare och större än den... stackars diadem "snyft"* Fast kanske hittar något rött sidenband som är tunt att ha i håret, eller hårspänne? eller....näe vi får väl se...

Nä, nu måste jag bränna skiva till festen så vi kan "värma upp sig lite" innan vi tar oss ut...

...ses på Cosmopol! ; )

Don't let me be misunderstood - Santa Esmeralda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback