Egentligen inte...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva...men jag skriver något ändå! :D

Har ju jobbat hela veckan så inte haft så mycket tid till att göra något kul som jag kan berätta om. Dom dagarna jag inte jobbat har jag varit i stallet. Som idag.

Det är ganska lustigt när man kommer till stallet någon dag då man inte har ridlektion egentligen. Då är alla på en på en gång...."Vad gör DU här?"
samma sak om man ploppar förbi jobbet...
...fast jobbet kan jag förstå, har faktiskt märkt att jag frågar folk ocksånär dom kommer dit men inte ska jobba...förutom Manish, för han kom så ofta och bara hälsade på så det blev man ju van vid.

jaaaaa....äntligen bara en vecka kvar till lön! finns massor som jag skulle vilja göra med dom pengarna....men får väll se hur mycket det blir först. Ska ju börja lägga undan till mitt egna lilla boende...som jag hoppas att jag får snart *buhu* Men åååååå vad jag vill ha ett par snygga pumps!

Sen är det ju Let's Dance finalen imorgon. Jag har hejjat på Anna nästan från början men jag tror att jag faktiskt vill att Måns ska vinna...egentligen vill jag ju inte det. Det har varit lite min grej att va emot honom sen "idol" tiden men, han är ju mycket roligare att titta på (inte så!) Anna blir gärna lite enformig. Hon bara gjört. Så....eeee......heja Måns

Fast Viktor alltid i mitt hjärta *asg* ;D

Ganska gött att dom ringde in mig på jobb imorn, kanske lata lilla jag kan gå upp efter jobbet och handla lite gott som jag o mamma kan mumsa på framför teven...ostbågar!!! Inte ätit på jättelänge!

...och choklad... *damn you "Charlie and the chocolate factory"!*



"Everything in this room is *eat*able. Even I'm *eat*able. But that is called cannibalism, my dear children"
Willy Wonka - Charlie and the chocolate factory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback