äntligen skitväder!

Äntligen står ledighet på dagsschemat! fy va gött! fast det känns inte som om man är ledig på riktigt eftersom man vet vad som väntar...fyra dagars troligtvis helvete. *muhu*

Gött med kasst väder! (många som ogillar mig nu?) Jag gillar sol jättemycket men nu har det varit det i flera dagar när jag varit ledig. Då känner jag mig så tvungen att gå ut och lägga mig i solen och bli brun och grejer. Men ibland vill man ha kasst väder så man kan göra saker som att sitta framför datorn, städa och spela tv-spel. Funderar faktiskt på att spendera denna dag framför datorn och "Escape of monkey Island"
Jag började ju spela det för ett tag sen men gav nog upp när jag hitta en massa kul anime på datorn som jag va tvungen o se, så kunde ju inte se o spela samtidigt. eller bara det att man har nån kul ny musik som man vill lyssna på eller nån man vill tjöta me på msn. Det går inte heller att göra samtidigt som man spelar. Dessutom är min dator seeeeeeg.

Men idag, då ska jag tamigpipen spela litegranna. Det är ju kul nu när man inte spelat det ett tag och har glömt de flesta lösningarna!

Funderar dessutom på o införskaffa mig Nintendo DS...är det nått bra tro? Verkar intressant...men *shhhh* säg inget till mamma, för jag ska ju spara pengar till flytten och inte köpa något "onödigt"


I wanna transform into a Tyrannosaurus Rex
And eat up all the bullies and the teachers and their pets
Nizlopi - jcb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback