Flitig besökare

wiiiiieeee, första bikinisolardagen idag! Det va så gött!...synd bara att det va vid 18 så solen tog inte vidare mycket då, men skönt va det!

*ha ha, va rolig Dr Alban är (tittar på ett Herrans liv)*

Idag har varit en bra dag. En efterlängtat dag, eftersom den var bra! Ingen speciell dag, utan bara...bra!

*asg, Albis!*

reklam! kanske ska passa på och skriva lite mer aktivt då...

Idag hade vi celebert besök på jobbet...
kungen var där!......OS-kungen....Stefan Holm.
Det är inte första gången heller jag ser honom hos oss! (2:a) Han är ju här oftare än vad vissa Skövdebor är. Man blir alltid nyfiken på varför han är i de här trakterna....Vad gör han här egentligen? Kanske tycker om vårat McDonalds *stolt*
Just nu har vi ju stora plakat med honom på uppställda i restaurangen för att göra reklam för Happy Mil. Då berättade våran restaurangchef att Stefan Holms unge hade gått runt och pekat på alla bilderna och sagt "pappa!"
va gullit!

Våran otäcka "överchef" var där idag...men han var inte alls otäck. Han var jätteglad och uppmuntrade oss! Det var riktigt nice... Istället för att ge oss kritik och skäll så diskuterade vi problemen. Han lyssnade på mig! Han förstod hur vi hade det...Vad har han börjat med för piller? Aja, va det nu är så hoppas jag att det fortsätter...

....det är snö ute....på TV.
Längesedan dom filma "Ett herrans liv"

*haha! Vilket afro "Albis" fick!*

Jag var hurtig idag också... gick hem från jobbet...ska nog göra det imorgon med om det blir lika nice väder...eller justD jag ska ju träffa Josse på stan... Vi ska förbereda oss inför Lördagen. Systemet!...och så ska jag lite halvt om halvt hålla ögonen öppna efter en klänning åt tanten *men det vet hon ingenting om! ond ja e*

God natt gott folk för nu ska tanten sova strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback