summerfresh

Idag har jag solat på riktigt! *yay*
Fast det va lite jobbigt, ryggen va helt okej men jag visste inte var min mamma lagt madrassen till hennes solstol och hon är ju inte hemma så det var lite tufft att sola framsidan...
....fast eftersom det var första gången jag solade så blidde det bara en timma kanske. Man ska ju börja lungt sägs det. Så så länge behövde jag inte plågas :D

Nu är det äntligen min lediga helg. Jag ÄLSKAR min lediga helg! Bara va o umgås med vänner. LIvet kan nästan inte bli bättre!

Ikväll ska jag till Josse så ska vi ta några glas och ge oss ut i den ljumma sommarnatten (ja ja, lite får man väll drömma!) Funderar på att ha klänning! Men det jobbiga är ju då att jag måste ha väska med mig in på stället eftersom det inte finns en ficka så långt ögat kan nå (på mig iallafall...) och jag kommer att ha mina pumps så då kan man inte gömma grejjer i skorna heller.
Vilken klänning ka jag ha? Min sprillans nya eller min ganska nya? eller min bruna med prickar? Jag ser ju brunast ut i min ganska nya men den nyaste är ju ändå den nyaste....och den prickiga var ett tag sedan nu...aja, jag får ha min egna lilla provning hemma sen så får jag se vilken jag känner för. Känslan är viktigast!

Vi får väll se men nu är det nog dags att åka hem och ta hand om sig själv så jag blir riktigt fräsh och nice till i kväll!

Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback