...

...någonting äter upp mig innifrån...
det har varit så hela hösten och vintern.

Det värsta är att jag vet inte vad det är men jag mår fan inte bra!
Allting går emot mig och det gör ont innuti mig varje dag. Jag minns inte sist jag hade en dag då jag bara fick vara lycklig. Jag har börjat få sömnproblem för att jag ligger och oroar mig på nätterna, jag vantrivs något fruktansvärt på jobbet. Jag har börjat stänga in mig och i lördags var jag tvungen att släpa ut mig för att jag "borde" gå ut, men jag kände fan inte för det. Dom dagarna jag är som gladast, det är när jag bara är hemma och inte gör någonting, för då kan ingen otur drabba mig och hur jävla glad blir man av det?

Jag måste få en nytädning på livet för just nu känns allt bara hopplöst. Jag tror hela tiden att nu har kanske turen vänt, men varje gång när jag börjar se den ljusa sidan så får jag en hård jävla smocka rakt i magen och jag är tillbaka där jag var. Varför ska inte jag få vara lycklig? Är inte jag värd det? Allting började när jag inte fick den där löneförhöjningen jag är värd efter att ha blivit handledare...eller va värd...nu är jag inte ens värd den. Har presterat fruktansvärt dåligt sedan dess. Jag är inte värd den längre, men jag e fan inte värd att bestraffas så jag blivit heller! Eller det kanske jag är? Jag är inte värd ett skit, inte efter allt som hänt mig.

Jag vet inte varför det är så här. Varför känner jag så här? I vanliga fall brukar jag bara skaka av mig det och tuffa vidare.

Jag vill veta vad det är som äter upp mig innifrån...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Annely... Du var och är iaf min solstråle! Ja tycker du och jag kan jobba på världens drömjobb tillsammans =)

2007-01-24 @ 15:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback