JAG HATAR MITT JOBB!!!

jag hatar hatar hatar hatar hatar mitt jobb! det är det pissigaste jobbet som finns och nu gör det det ännu pissigare genom att rotera runt all personal och jag hamnar SÅKLART i den gruppen jag kommer att funka minst med.
Jag tycker om dom personerna privat och så men jag kommer faaaan inte kunna jobba med dom. Jag hatar den här situationen!
Jag skiter i och vänta till jag har kommit hem från Åre, Jag ska skriva den där jävla CVn i dag innan jobbet så jag kan skicka den senast fredag till alla affärer. Jag får helt enkelt spara lite mer pengar så jag har så jag klarar mig den månaden, för jag kommer vantrivas något enormt!

FAaaaaaan, vad jag hatar detta! Kunde dom inte gett mig NÅGON jag skulle vilja jobba med? NÅGON så jag känner hopp. Jonas kommer att bli förbannad på mig flera gånger per dag. Vi kommer o hata varandra och han kommer inte att lyssna på mig för "jag är ju skiftledare och då kan man inte ta order från underarbetande" kommer han att tänka nu när han är ny...han vågar inte ta order för han är rädd för att en annan bestämmer nu när han är så ny och vill visa var skåpet ska stå. Så när jag kommer där och springer i tvåan, så kommer han inte springa med holdar, och han kommer inte ha ett pommes-skåp utan han kommer va någon annanstans och då kommer han skälla ut mig för att jag måste tjöta på honom och springa med skiten.
Sen kommer jag inte få stänga fronten längre, det jag trivs så jävla bra med....för det vill ju Jonas göra, och han är skiftledare så han bestämmer ju vem som gör vad så han kommer ju för alltid och evigt att göra detta. Sen så jobbar vi med Hamed.....Hamed står alltid i köket och kan inte stå i driven överhuvudtaget så det betyder att jag varje morgon kommer att få öppna kassa och varje kväll kommer att få stänga kassa, eftersom Jonas absolut inte vill stå där. Jag kommer ALLTID få stå i driven, för det finns ingen som kan byta av mig lite då och då och aldrig i köket, för där kommer Hamed stå. JAG HATAR MITT LIV!!!

Jag vill inte jobba där längre, jag kommer att vantrivas ännu mer än jag gör nu. Här tänkte jag att äntligen vänder min tur och att ett glädjebesked om fyrskift hade kommit så gör dom så här och möblerar om skiften så att jag hamnar i det sämst matchade skiftet. Fan, jag hade tagit vem annars som helst...jag jobbar bättre med vilken annan medarbetare som helst, men inte den här kombinationen. Det kommer inte gå! Jonas och jag kommer vara arga på varandra hela tiden och aldrig mer bli kompisar, och Hamed kommer stå i sitt jävla kök, som han inte ens klarar av att hålla uppe själv. Jag kommer få stänga diskhelvetet varje kväll men kommer få springa i tvåan hela jävla tiden för att Jonas säger "näe, vi har ingen annan att ha där" för Hamed kommer ju stå där i sitt förbannade kök. och eftersom det är råtomt så kommer jag få springa som en jävla galning med holdarna för "Jonas måste ju diska" Eller ännu värre...Jonas vill ju ABSOLUT inte stå i kassa så då sätter han mig i kassan och han själv i DT:n, men Hamed kommer iallafall stå där i sitt jävla förbannade kök! Snälla! dom kunde ju gett mig vem som helst. Byt ut Hamed mot någon som kan prata svenska så han/hon kan stå i driven så funkar det iallafall...

Jag hatar mitt liv

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej!
Jag visste inte att du hade en blogg. Men har nu skumat igenom den lite. Var ju bara tvungen att läsa detta lilla brev. Jag kude inget annat än att le lite. Jag kan se dig framför mig när du får reda på det och när du satt och skrev detta. Vill bara ge dig en kram. Nu var ju detta ett tag sedan och jag hoppas att det inte har varit eller är så hemskt som du då tyckte. Kom ihåg att så länge du hatar ditt liv kommer ingen annan att älska det. Gud vad det lät förståndigt då, men jag tror att det är så.
Nina

2007-07-03 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback