They sing about me!

They saw birthmarks all over her body
She couldn't quite explain it
They'd always just been there
Mmm Mmm Mmm Mmm - Crash Test Dummies

Det är ju mig dom sjunger om! :D
Mig och mina födelsemärken på magen

Ska ut med Josse lite i kväll...vet inte om jag är riktigt upplagd för det men lite får man offra sig. Det år ju trots allt Lördag, och jag är bara ledig var tredje Lördag så då måste jag ju göra NÅGONTING. Vi hade tänkt först att bara chilla och kolla på film, men Josse övertykade mig att vi skulle ut ändå. Jag har försökt att komma i stämning med partymusik och fina kläder, men fortfarande inte sugen, egentligen. Men oftast är det ju det där oplanerade som blir roligast, men nu när man vet det så har vi säkert trist ändå.....aja...Det blir som det blir. Bara Josse blir på humör så brukar jag också ha kul.
Lite orolig över mina kläder. Dom är ganska....hum....pimpiga. Jag ser ut som en pimp! men ändå cool. vet inte....men årkar inte ha klänning eller andra kalla kläder på mig. Så just nu har jag mina blåa stuprörsjeans, vit skjorta, röd väst, värsta guldblingbling kedjorna runt halsen och röda ankelboots....frågan är om jag ska ha min röda hatt eller inte. På något sätt blir den pricken över i:t...på något sätt blir det för mycket...men ändå....handlar inte pimp-stilen om att vara lite "over the top"?....fast jag vill ju inte köra pimp-stil!...Lite mer den här coola hårdkokta gangster-stilen...
Andra tveksamheten jag har är att jag ju inte vill att hatten ska bli snodd....hattar vill fulla saker/människor sno *bu för dom, skaffa egen!* men ska jag ha den ska det ju vara när jag tror att jag ska vara relativt nykter...då kan jag ju sno tillbaka den...Vill inte förlora den, det e ju min Londonköpta hatt!
...sen kan det ju bli jävligt varmt!
...men man sticker ju ut lite i hatt!...fast faaan, vill inte ha en massa killar som klänger på en i kväll, så skulle va jobbigt och få för mycket uppmärksamhet.

Aja, får fråga Josse vad hon tycker...kan hon inte komma nuuuuu....e uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback