Är det Söndag idag?

Känns som en Söndag idag. Kan bero på att jag var ute igår.

Jag har gjort typiska söndagssaker. Ätit pizza, slappat framför tv:n, varit och handlat och ska nu kura upp mig framför tv:n framför en bra film. Bara jag och en påse nötter.
Eller, det gick ingen bra film på tv så tänkte inhandla mig en på Ica maxi. Hittade där något ännu bättre: Första säsongen av den väldigt bra serien "the L word" för överenskomliga priset 299kr. Inte så mycket om man tänker på att jag kunde fått två inte så bra filmer för 199kr. Så vad väljer jag. 4 timmars förhoppningsvis underhållning för 199, eller 10 timmars garanterad underhållning för 299kr?

Okej, okej, kanske inte garanterad underhållning men jag älskade den senaste säsongen som gick på trean och har aldrig sett den första. Ska bli kul att se hur allt började.

Är just nu helt frälst i Festis Svartvinbär. Blev väldigt besviken när jag märkte idag att jag inte är den enda som är det. Fanns inte en flaska kvar!!! Vad skulle jag göra? Jo, köpte en flaska svartvinbärssaft istället. Var till och med noga med att kolla ingridienserna så att det var mer juice än socker i saften *duktiga jag*. Har oxå blivit helt frälst i den nya daimen som har kommit...med cappuccinosmak! Jag gillar inte kaffe egentligen men har ett minne av att jag gillade Chubachups(de där klubborna i massor av smaker) med cappuccinosmak, så jag testade den. Luktar förfärligt, men smakar underbart! Blev mer cappuccino igår när jag och Josse fick ett provexemplar av Cappuccino med Toblerone i. Det var ganska gott. Så idag kände jag mig lite modig så jag köpte en kartong med Cappuccino smaksatt med Daim...and I like it!

Tro inte nu att jag kommer att börja gilla vanligt kaffe...
...Kaffe är för vuxna...
....BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ut ikväll då, hoppas du hittade nåt på stan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback