Bakisdag

Kollar igenom godispåsen jag och min bror plockade ihop oss till Transformers i fredags. Det är mest godis jag tycker om kvar, men det ligger några rackare som jag nog får skänka till någon mer behövande. Det jag INTE förstår är var mina svarta ferrari har tagit vägen. Brorsan åt inte dom sa han. Men nu finns det bara en och en halv kvar. Jag har då INTE ätit någon bil!

Transformers ja...Den var grym. Som alla andra jag hört av innan var effekterna FANTASTISKA! Jag fick gåshud när dom transformerades och kastade omkring varandra. Sedan var det många komiska repliker här och där som ofta förstör filmer, men det förstörde inte i den här. Det passade på något vis. Kan vara eftersom den på något sätt fortfarande är lite barnslig med transformers. Även om den ändå var seriös. En barnfilm för vuxna om man vill så. Den får en 3,5a

Jag hade så kul ute på krogen igår. Massor av folk jag kände var ute och jag lärde känna massor av nya. Då är det en lyckad utekväll! (Till mamma: Jag köpte den där svarta klänningen sen. Hade slarvig håruppsättning, rött skärp och röda läppar till. Fick massor av komplimanger :D )

Någon mer än jag som tycker att J.Lo börjar se sleten ut?




Nu ska jag ringa Josse. Dagenefterpizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback