Batman Begins

Jag har nu två nya namn på min favoritskådislista: Christian Bale och Michael Caine
Jag har nu en till regissör som jag lärt mig namnet på och tycker om skarpt: Christopher Nolan

Efter att först ha sett The Prestige och sedan Batman Begins så kan jag inte tycka annorlunda. Briljant, briljant. The Prestige ligger på min personliga top 10 och Batman Begins var otroligt underhållande. Christian Bale kändes fortfarande äkta och då spelade han ändå en seriefigur. Michael Caine är bara en sån mysig gubbe i de två filmerna, man kan inget annat än att tycka om hans karaktärer. Längtar redan efter nästa Batman-film. Samma regissör, för det mesta samma skådisar. Katie Holmes har bytts ut mot Maggie Gyllenhaal (?!) Var lite tveksam till att hon skulle klara det, men efter att ha sett henne i "Stranger than fiction" så känns det väldigt spännande att det inte är en stor skönhet utan en mer naturlig tjej som tar sig an rollen. Passar nog med Christian Bale som är en rustik man (ja, det är han ju!) Det är säkert Tom Cruises fel att Katie inte gör en repris...han har blivit helt bombad....tror att han är jesus och grejer...

En arbetskamrat var på Transformers i går. Han sa att det var bland det häftigaste han sett. Ska bli kul att se den idag...

TRANSFORMERS.....more than meets the eye! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback