Battle Royal

mamma lagar mat, Lasangette. Vad jag har längtat efter riktig hemmaladag mat!

Efter maten ska vi släppa ihop våra små raringar....alla fyra! Ichi & Luna vs Skrållan & Blomma. Villken kamp det kommer att bli!
Marsvinens egna lilla Battle Royal!

Näe, skämta bara. Börjar de bråka så plockar vi isär dem såklart. Anledningen till att vi gör detta är dels att jag och mamma alltid spekulerat i om de skulle trivas ihop. Det tror vi. Ichi och Blomma skulle leka hela tiden, och Luna och Skrållan är de lite mer lugna typerna... men medan Luna är lite dominant så vill Skrållan gärna ha någon att ty sig till även om hon vill vara lite ifred ibland. Luna gillar också att få vara för sig själv ibland. Den största anledningen till att vi vill fösa ihop dom är för att jag tänkt att semestra lite vid mammas husvagn vid Örlen och då måste jag ta med mig raringarna.
Mamma har dessutom köpt en ny utebur i dag, ett stort patrask så även mina kan få semestra lite i gräset.

Nu ska vi äta, sen börjar....the gathering

*ichi väntar otåligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback