En besvikelse den där HP

Nu har jag sett det sista avsnittet av L Word på säsong 1. Vill ha säsong 2!
Hmmm, kostar 349kr på ginza. Får bli nästa lön.

Såg Harry Potter i går. Vilken besvikelse. Läs boken istället. Inte säker på att de som inte läst boken kommer att hänga med på det som händer....inte på riktigt iallafall. Den är fruktansvärt hoppig. Mer för de som läst boken för att se hur någon har tolkat vissa delar istället för en hel film baserat på boken. Stor besvikelse. Men som Harry Potter fan så var det ändå värt att se den på bio. 2 plus av 5. Såg förresten Daniel Radcliffe på Jay Leno häromdagen. Vilken tafatt liten pojke...ville så gärna vara cool.

Har förhandsbokat den sista Harry Potter boken som kommer på Lördag också :D Då kommer jag att stänga in mig hela dagen och läsa den. Jag tror Ron och Hermione dör.

Nu ska jag städa en smula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback