en skön eftermiddag

Det gick inget bra med marsvinen. Jag och Mamma lät Ichigo och Blomma hälsa på varandra. Det gick bra till en början, men sen när min lilla raring ville bekanta sig lite så blev mammas agressiv. När både Ichi och Blomma hackade tänder (tecken på agressivitet) så bestämde vi oss för att det inte var någon idé.

Det roliga är att Ichi har blivit mycket lugnare och tamare sedan det mötet, överhuvudtaget har hon varit mer gosig...kanske börjar bli vuxen? Efter mötet satt hon och vilade hakan på min arm i säkert 20 minuter när vi låg i mammas soffa.

Skulle gått på bio idag med broder. Transformers :D
Men var så trött så visste egentligen inte om jag verkligen hade lust. Som tur va tyckte min bror detsamma. Så idag får jag ligga hemma i min sköna soffa och kolla på Batman Begins. Har kommit på, efter att ha sett The Prestige ett antal gånger (En av de bästa filmerna jag någonsin har sett), att Christian Bale är en mycket skicklig skådis. Han känns så äkta. Men det kan jag inte säga förrän jag sett någon mer film med honom. Han spelar huvudrollen i Batman begins och det är samma regissör som The Prestige...kan det bli fel?

Det lär jag ju märka om inget annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback