Ett Torsdagsavgörande samtal

Gick precis upp. Har precis kommit ut ur duschen. Kom på att jag hade en massa mangoscrub så nu har jag peelat hela kroppen så nu är den så len och fin.

Josse ringde igår...eller Josse skickade sms och sa att jag skulle ringa henne på min rast.

"Hej! Vad ville du?" frågar jag.

"Ska vi ut imorgon eller?!" skriker Josse i örat på mig.

"..."

"Ja, Det är ju "Röd Torsdag" imorgon!" Josse fortfarande lika entusiastisk

"... Ja, det kan vi väll"

Så nu ska vi ut ikväll. Ska träffa Josse om....oj....ca 5 min. Eller vi sa 14 som en riktlinje men det blir nog senare så jag har mitt på det gröna. Vi ska traska runt på staden lite. Jag ska spendera mina sista hundringar innan jag får lön imorgon. Hoppas jag hittar något fint. Blir många utekvällar de närmaste veckorna :D

*ett telefonsamtal senare*

Nu ringde Josse igen. Hon skulle äta hos sin mamma först. Jag som också är hungrig :'( Så då vill inte hon äta något på stan sen skulle jag tro. Osis för min hungriga mage. Men det som är bra är att nu kommer hon inte och plockar upp mig förrän vid 15.30

Men får ändå sätta lite fart om jag ska hinna med allt innan vi drar till staden. Efteråt bär det av direkt till Josse och förfestandet så har massor att göra. Plocka ner grejer, äta frukost om jag hittar någon (eftersom Josse äter nu *lip*) sminka mig, hitta kläder till stan, hitta kläder till ikväll och gosa med marsvinen. Ojojoj, hur ska jag hinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback