Hon är galen!

Ichi är helt spritt språngande galen! Hon satt så fint i mitt knä när jag satt framför datorn. Helt plötsligt kände jag hur hon hoppade ner på marken. Det är inte något litet skutt för ett marsvin ska ni veta! Hon landade som tur är på fötterna och började helt ostört gå till hallen. "phew" tänkte jag "då klarade hon sig iallafall"

Jag orkar inte gå och jaga henne, så hon får väll gå runt lite i lägenheten. Hon ska ju ändå få göra det någon gång så varför inte göra det nu? Nu har hon sprungit runt som en gullig liten damråtta i 10 minuter och ligger i sitt hörn i hallen med alla fyra ben rakt ut... gullunge.

Luna däremot får inte komma ut förrän jag har städat. Hon har ju en förmåga att kissa överallt :P

Stackars Ichi har blivit förkyld igen. Glömde stänga fönstret i lördags så det stod öppet hela natten. Så hon är en liten snoris nu, men lika galen som alltid.

Ha ha, ser så kul ut när hon ska springa in i hallen från vardagsrummet. Här inne har jag halt parkettgolv så när hon blir lite skraj och ska springa in så blir det att hon springer på stället det första stegen och sen *vrooom* så är hon borta. Som i tecknad film.

Fan, nu är hon under databordet. Dags att gräva fram henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback