Min åsikt om "Foppatofflan"

Jag hatar crocs! Det är den fulaste skon som finns!

Varje gång jag ser någon gå med de där förbaskade flytleksakerna på fötterna vill jag spy galla och springa därifrån. Jag kan inte låta bli att säga lågt för mig själv "åh, herre gud" när någon spatserar runt i ett par neonfärgade crocs, som om hon/han vore stolt över dem! Hata är ett starkt ord, jag vet...men inte tillräkligt starkt för att beskriva min avsky till dessa gräsliga skor! Jag skiter fullständigt i att de är sköna och praktiska! De är fula! Utomjordiskt fula! Fulare än backslick och DÅ förstår ni verkligen hur fula de är! Fult fult fult! Jag är den som annars tänker att "var och en har sin egen klädsmak" och accepterar detta. Men dessa "skor"...jag vänder bort blicken på stan för jag klarar inte av det. Det gör så ont i mina ögon när jag ser dem. Jag är ledsen om jag sårar några crocsägare därute, men jag kan inte rå för det. Du har fula skor. Gör dig själv en tjänst och klipp helvetet i små små bitar, sprid ut dem i tio olika soppåsar och släng dem i tio olika containrar så att de aldrig, ALDRIG ska hitta tillbaka till varandra!!! Du kommer att tacka mig om 20 år när du och dina barn/barnbarn kollar på gamla foton och du kan dra en lättnades suck över att det inte finns några bildbevis på att du hade det då många kommer att ha insett är mänsklighetens fulaste skor. För tro mig..."Det var mode då" kommer aldrig att bita på dem, för det är det inte. Inte en jävel med ens en milliliters modekänsla skulle någonsin drömma om att ta på sig ett par sådana.


Jag...klarar...inte...denna....fluga...mer!

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..."
*Springer iväg och sliter av mig mitt hår*


image12
.
Som taget ur en mardröm "Aaaaah! Please, make them go away!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback