Heaven

Älskar Fall Out Boy
Älskar Timbaland

Slå ihop dom två och du får låten jag älskar mest i dag:

Timbaland feat Fall out boy - One & Only

love love love!

Är det bara jag som tycker att Paris Hilton är mycket finare utan smink (eller snarare mindre smink kanske)



På dom nya bilderna där hon är nyss utkommen från fängelset fullkomligt lyser det om henne. Hon ser ju nästan sympatisk ut....
...faller hon inte tillbaka i gamla mönster kan det hända att jag kanske börjar gilla henne. (Trodde aldrig jag skulle skriva det där)  Men snälla...SLUTA TA PÅ DIN HUND KLÄDER! Det är inte NATURLIGT! Kläder får endast hundar som verkligen behöver det ha, som t ex Kinesiska nakenhundar som fryser i kalla Sverige. Då ska det vara praktiska kläder. HUNDAR ÄR INGA DOCKOR!

*morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback