midsommar i 40 gradigt vatten

Det var inte helt fel kan jag säga!

Jag var på en midsommarfest som Kattis bjöd med mig på *tack Kattis*. De hade hyrt en badtunna som man värmde upp vattnet med en vedspis. Det var heeeelt underbart! Doften av vedspis samtidigt som man satt i tunnan med en kall drink i handen. Det var så varmt i tunnan och kallt i luften så när jag stoppade ner mina kalla små tår stack det i dom sådär mysigt som det gör på vintern. Det var ännu mysigare när det regnade. Då kunde man kyla ner sig i regnet, för att i nästa stund sätta sig i värmen igen.

Sen sjöng vi lite singstar. Hör och häpna. Jag var bäst där. Ingen slog mig! Förutom Kattis ibland, vi var väldigt jämna. Det var vi två som ägde. Jag är ju så van vid att vara sämst, något som inte gör mig så mycket eftersom Sanna, min vanliga singstarpartner, är så totalgrym. Men igår var det jag som fick vara bäst.

Josse vill att jag ska följa med på fest ikväll också. Men jag vet inte. Blir nog inget för min del. Jag är ju fortfarande helt groggy från igår...
...blir nog att ta det lugnt med mamma i husvagnen.

Dessutom hatar jag Olstorp över allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback