Mycket liv för en liten gurkbit

Idag har jag städat. Inte mycket men det är en början...Ni behöver inte tro mig om ni inte vill, men det har jag. Jag ser golvet.

Det är så städat att jag släppte ut mina raringar i hallen i dag. Sedan satte jag mig ner med några gurkbitar i handen.  De kom som små flugor till en koskit och började tigga till sig en bit. Pappa träffade dem för första gången idag och frågade om de inte bråkar med varandra. Det gör de aldrig. Inte på det sättet. Luna kan göra ett litet tjuvnyp på Ichi ibland för att markera att hon är stora damen. Men ibland ger jag dem bara en gurkbit att dela på och då bråkar de litegrann. De slåss inte, utan dom bara snor den och springer iväg med den, som två hundar med en leksak. Luna brukar försöka lyfta upp biten med munnen så inte lilla Ichi når, men eftersom Ichi är lite smidigare så sätter hon sig på bakbenen och tar biten ifrån henne. Då vänder Luna baken till fort som attan så Ichi lyckas inte ändå.

Sötnosar.

Nu har de varit ute i hallen i en timma. De ligger helt utsträckta i hallen, helt slut i sina små ben. Kanske dags att plocka upp dem och släppa ut nästa lilla odjur?

Luna mumsar på en gurkbit..
...Ichigo smyger sig fram, hon vill också ha...
...efter mycket bus får Ichi en egen.


Spelade wii för första gången hos Sanna i Söndags. Det var jättekul! T o m lite träningsvärk i armarna. VILL HA!

Älskar Scrubs...men finns en serie till som jag börjat gilla riktigt skarpt, 2½ men. Inte i närheten av Scrubs storhet men, otroligt underhållande. Jake är störtskön! Aaaa, det är på TV nu! Over'n'out!

"Men Luna! Låt bli mina skor!"
Luna gillar skor lika mycket som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback