Youtube e alltför beroendeframkallande

Kom hem från jobbet vid 01.30 i natt, ganska pigg och tänkte läsa lite aftonbladet på nätet innan jag lade mig för att sova. Eller ja, mestadels tänkte jag läsa Alex Schulmans blogg där. Hehe, ganska kul så länge man tar allt med en nypa salt.

På aftonbaldets hemsida hittade jag en artikel om vinnaren av "Britains got talent" och var ju naturligtvis tvungen att kolla upp denna filur på youtube. En operasångare?

http://www.youtube.com/watch?v=2ceI20TrXGA

Sedan var jag ju tvungen att kolla upp tvåan som var en såndär liten liten tjej med en fantastisk sångröst. "Den har man ju hört förut" tänkte jag

http://www.youtube.com/watch?v=dKKQCyfjo4E&mode=related&search

Men hör och häpna! Jag fällde faktiskt några tårar när hon sjöng.

Så fortsatte det iallafall. Från att va tvungen att kolla på vinnarna, till att kolla finalisterna, till att kolla Svenska Talang 2007 (som är några stycken) till att kolla Beatboxare till att se efter om dom hade gamla avsnitt av "Floorfiller" som dom visade på 3an för några år sedan.

Klockan 05.30 tyckte jag att det var dags att gå till sängs...

Så nu sitter jag här, helt trött och tänker ta tag i mitt liv.
Men först ska jag försöka vakna till liv med en macka och lite youtube-klipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback