Plan B

Skit också!

Fick ett samtal i dag, som jag dessutom väcktes av, att Henrik, hästen jag ska tävla om en vecka, har blivit halt!
...och inte utav min ridlärare som är med honom varje dag, nej nej, utan av  den ansvarige i tävlingssektionen!

Det kan i och för sig betyda att det bara är något litet och att Anna ,min ridlärare, räknar med att vi kan starta ändå...men annars då? Jag har tagit ledigt för den här tävlingen! Jag VILL vara med!

Så nu ska jag åka till stallet om bara några minuter och ha mitt egna lilla krismöte. Förhoppningsvis så får jag ta Legacy istället. Den gigantiska hästen som jag blivit väldigt fäst vid de senaste veckorna. Jag får verkligen hoppas på det. Även om han kanske bara orkar en klass. Det nervösa är att jag aldrig har sett honom på en tävlingsbana förut så han kan lika gärna bli helt knäpp och resa sig och grejer, vad vet jag. Men...


...kanske är det ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback