I'm baaaaack!

Varit på lite semester och jobbat lite som en idiot. Men nu ska jag förhoppningsvis kunna ta tag i bloggandet ännu en gång.

Jag har varit på många roliga fester, ridit många roliga hästar i stallet och haft det allmänt roligt under dessa veckor. Life is good to me right now.

Lagt ännu ett år på nacken, nu är jag hela 22 år och jag ska väll erkänna att jag känner mig en smula mognare än jag gjorde i söndags. Min mamma har hjälpt mig med en nystart genom att hjälpa mig att städa hela lägenheten. Den här gången ska jag inte låta det bli så stökigt. Jag har lärt mig min läxa!...hoppas jag. Imorgon kommer Sanna och Jonas och hälsar på. Då blir det sådär härligt vuxet med kaffe/te och bulle. SÅ SKÖNT att kunna bjuda hem folk igen! Dessutom kan jag nu släppa ut mina raringar, Luna & Ichigo, på golvet så att de kan springa runt i heeeeela lägenheten. Ichi tycker detta är väldigt intressant och upptäcker nya ställen och vrår varje dag. Luna däremot tycker det är en smula obehagligt och hittar snabbt ett undangömt hörn där hon kan sitta och kuckilura. Jag går in i köket och frågar "Var är du Luna?". Hon svarar lite ängsligt "kurr". Bedårande, helt enkelt bedårande.

Hjälp! Nu är klockan lite för mycket. Jag börjar jobba 06.15 imorn.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback