nattuggla?

Två gånger under denna helg skulle jag vara vaken större delen av natten.

Första var i Fredags. Animenatt på svt2. De skulle visa en massa film, varav det bara var en jag hade sett. De började med Spirited away, en film som det var ett tag sedan jag såg men längtat efter ett tag. Sedan visade de en dokumentär om anime. Då somnade jag. När jag sedan öppnade mina ögon så rullade sluttexten på den sista filmen. Skit också, det var ju en av de jag helst ville se! Så jag missade självklart allihop! Det värsta var att jag hade verkligen tänkt ställa klockan men tänkte ungefär i samma vända att "äsh, det behövs nog inte"

Sedan var det Söndagsnatten. Klockan 02.00 skulle de visa MTV video music awards. Jag ville inte missa denna direktsända tillställning. Ett extra plus att det troligen skulle ske ännu en Brittanskandal. Så jag tänkte att jag inte skulle göra om samma misstag. Så jag ställde klockan på 01.50 och gick till sängs en stund så jag skulle vara pigg och alert.
Allt jag berätta hände sedan var att klockan ringde mitt i natten, jag stängde av den och sov vidare utan att ens tänka på saken. Så på sätt och vis hände samma sak igen.

Jag som alltid trott att jag är en nattggla *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback