23

23 är den magiska siffran.

Det är siffran som står för hur många gånger min kedja hoppade under perioden mån-ons, och då har jag bara använt cykeln till och från stallet.

....jag vill ha en ny cykel. vet att det bara är att spänna kedjan men det är mååååånga många fler fel på den. Trasiga kullager, trasiga växlar, inget stänkskydd i fram, trasiga lampor, kassa bromsar och trasigt kedjeskydd.

Min mintgröna drömcykel finns på Sportex och kostar just nu 2500kr (Rea). Någon som vill köpa den åt mig?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har du kanske sett den filmen? The number 23, med JIm Jarrey. Bli inte lika galen som honom bara! ;)

Postat av: Lotta

Kass skulle jag väl inte kalla den. Fast kanske inte bra heller. Okej när man inte har nåt bättre för sig! :)

2008-08-15 @ 13:28:25
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback