Dålig "gåoläggasig-disciplin"

Hittade Sim City 3000

Spelade alltför länge...klockan är nu 04:00 och ska upp vid 08:00.
Vill läsa klart den där förbannade boken också innan jag somnar!

Hade kul igår förresten, funderar på att dicha matfestivalen och hänga med Anna till  Eskilstuna och hälsa på min gamla ridlärare Diddi som fyller 30. Anna, Diddi och jag var en oslagbar trio på dansgolvet på Bogrens en gång i tiden. Vore kul...saknar henne litegranna. Vi tre snackade t o m lite löst om att åka till Australien våren -07....men så blev det ju uppenbart inte.

För övrigt är detta min första semesterdag då jag inte gjort ett skit...förutom uggla framför tv:n och zappa framför datorn....eeeehhh....sova.

en vecka kvar...

...Dexter imorn....He makes my day!

Gah! Nu gick 10 minuter till!!!
Jag önskar mig självdisciplin i födelsedagspresent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback