En skruvmejsel någon?

Åh nej...

....precis fått tag på något som jag längtat så efter i ett halvår. Tsubasa Chronicle säsong 2. För er som inte vet så är det en av mina favorit manga/anime. Jag äger alla pocketböcker som utgivits på engelska men bara sett säsong ett av den tecknade serien. Jag har letat och letat och letat efter säsong två. Nu hittade jag den, paketerad och klar och tänkte bränna ut den så jag kan se den i min sköna soffa. Det är då det slår mig...

....det här är inte min gamla dator.....den här har ingen DVD-brännare.
Jag har varken orken eller skruvmejseln för att installera brännaren i den nya datorn.

Orka titta en hel säsong på datorn!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka lyxproblem :P

Postat av: Lina

kollade en hel säsong av prison break på datorn, det gick finemang :p allt handlar om vilja...

2008-08-14 @ 20:48:14
URL: http://komid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback