I'm only happy when it rains

Precis kommit hem från en rolig utekväll på Husaren med LinaPina. Det regnar på ordentligt ute.

En av mina favoritsaker här i livet som jag inte tänker på alltför ofta....det är att vara ute i ruskväder, komma hem, få av sig alla blöta kläder, få på torra och ändå vara så där härligt regnblöt i håret.....precis som jag är nu. Jag hade gärna varit ute i regnet en stund till, men mycket roligare om man är med någon och gör något kul.

Nu ska jag sussa. Upp om ca 5 timmar och rida Legacy & Henrik inför Lördag. Har redan träningsvärk i hela kroppen efter tre dagars ridande, men de känns fina....mina små hjärtegull.

Även om jag gillar regn ibland så hoppas jag att det är över när jag vaknar, men iof så går min cykel bättre o regn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback