Jordgubbskräm, 1% jordgubbar

Nu har jag köpt min salami....och en massa andra saker jag hade cravings efter. Som t ex guacamole dip. Blev grymt besviken....smakar inte alls i närheten lika god som den vi hade på jobbet....inte så konstigt kanske. Jag kollade på innehållsförteckningen nu....Avocado 1,5%.
Vill påpeka att det är ingen såntdär konstigt mäske utan Santa Maria Tex Mex....den var i och för sig inte äcklig heller...tre av fem får den.

Köpte mat också...men märkte att maten jag tänkte äta i övermorgon inte får plats i frysen så får äta den nu istället och hoppas att maten jag tänkte äta i dag klarar sig i kylen till imorgon...

...ja ja, det märker jag väll i övermorgon om inte annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback