Man hittar mycket på stan

I dag har jag varit i staden med my old friend CarroBarro! Så skönt att hon ska flytta till Havstena nu så jag kan leka med henne lite oftare. Saknat henne en hel del. I staden hittade jag två par reashorts och ett fint oversizelinne med en livsfarlig panda på. Hittade även lite fika på rådhuset...men det gjorde getingarna också. ÅÅåååååååh! vad jag avskyr de små krypen!!! DÖ! Carro och Lollo, som vi hittade på stan i en provhytt, bara skrattade åt mig. Jag kunde verkligen inte slappna av. Äckligt varmt var det också. Hade jag inte förväntat mig...så kände hur jag blev snuskigare och snuskigare. Svettfläckarna bara växte på min T-Shirt kändes det som. Otäckt.

Det var medeltidsmarknad också. Allt till min och Linas kusin Arns ära. Doften av nykanderade mandlar blev för mycket för mig och Carro så vi köpte en påse att dela på...himmelskt...men nu när jag kommit hem så har de blivit svala. Då är de inte alls lika goda längre. Smakar bara socker.

Sista helgen på semestern. Jag vill verkligen ut i kväll! Men verkar som om inga andra ska det. Så blir nog att rulla till LinaPina och dra lite fler filmer = movies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback