Matfestivalskonsert

Sitter vid Linas dator. Oorginaserat inlägg. Äter, dricker breezer och skriver och pratar samtidigt.

Jag o sanna o Lina har precis kommit hem från Poodleskonsert. Sanna tvingade mig dit...men vad gör man inte för sina vänner. Jag har jättesvårt för den musiken...pudelrock, gnällrock...vad ni nu vill kalla det. Jag är inte så bra på genrebestämning.

Men det funkade live. Det gjorde det. Precis när jag börjar stampa takten med foten ska sångaren genomföra ett klädbyte.

Åh HJÄLP! *kräkreflex*


(Bara så ni vet, han hänger den åt höger)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du jag tänkte fråga om ditt nummer? :) Ifall jag kommer till eran fest nästa helg. Jag vet ju inte vart det är. Vi flyttar ju då också men jag tror nog att jag ska kunna festa lite också. Det vore skoj iaf! :)

Postat av: Lotta

Jag kan inte alls komma på lördag. :( Jag hade glömt bort att vi ska gå på teater med våran systerdotter då. Sen ska vi ha tjejkväll med henne. Men ja... hoppas ni får en rolig kväll!! Hade verkligen velat komma dit! :(

2008-09-02 @ 21:20:03
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback