Min första arbetsdag

Min första arbetsdag var väldigt rolig. Jag hade saknat mina kamrater på jobbet och gick på speed hela dagen. Det var lite som att komma tillbaka till skolan. Efter 13.00 dog min hjärna (sov bara 4 timmar i natt) men kroppen hade så mycket energi så den rörde sig av sig självt. Den positionen jag hade i dag var perfekt för mig i dag (B.O.P) Då kunde jag koncentrera mig på vad jag höll på med istället för att hålla koll på alla andra (som jag annars jämt får göra). Annars hade nog det kunnat gå illa...förvirrad pannkaka som är vilsen är bara förnamnet på hur jag ibland kunde space-a out...så tur att tempot mitt var uppe i övrigt. Såg till och med att vissa stammisar var glada att se mig igen. Det var skoj.

Nu måste jag till stallet. Första lektionen för terminen.

Kommentarer
Postat av: lina

ah, typ asien killen eller? :p har sett honom några gånger, igår bl.a då han var inne med sin kompis, som för övrigt var där TVÅ gånger igår...iiiihhh

2008-08-18 @ 17:04:44
Postat av: Sanna

Hmm... Tror nog att jag såg han och hans kompis igår också... I driven... Är det möjligt? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback