motbevisad

Yay!

I was proven wrong!

Anna hörde av sig en stund senare....efter att jag ringt henne några gånger :P. Så vi stack direkt till Harrys, tänkte att vi skulle skita i förfest och sätta oss där och bara va lite och innan klockan 23 så är det ju gratis inträde. Vi fick minsann lägga på ett litet kol för att hinna. När jag kommer dit, lite smått uppstressad, så ska jag visa upp mitt leg. Ve och fasa när jag upptäcker att det jag hemma trodde var mitt leg visade sig vara mitt Veromoda-kort! Vakten var snäll nog att släppa in mig ändå. *phew!*. Vi köpte oss något att dricka, så satt vi där och pratade och hade jättetrevligt. Helt plötsligt var klockan 00.45 och vi kom på att vi kanske skulle dansa lite. Så det gjorde vi. Tiden gick förvånandsvärt fort med tanke på att vi va där så tidigt. Vi hade med andra ord riktigt trevligt.

Jag gillar att bli motbevisad ibland. Jag hade fel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback