Ramlar till M-stad

Precis klivit upp ur sängen. Min hjärna är som vanligt grymt efter i någon timme eller två efter uppstigandet.
I dag blir det Håkan Hellström i Mariestad. Vi ska sova hos Linas föräldrar efteråt. Åter igen alltså....det är bra med kontakter.

Jag gillar Håkan. Det var ett tag sedan jag såg honom nu. Senast jag såg honom hade han släppt 2 skivor, nu är han uppe i 5 skivor och en EP. Det ska bli skoj och se hur han förändrats.

Bussen går on ca 1h 30 min så hinner inte skriva nån El Stockholmo i dag heller. Men då vet ni...iallafall. Ååååh, hoppas han spelar mina favoriter som uppsnärjd i det blå och minnen av aprilhimlen, men han spelar nog mest hitsen....men jag har MÅNGA favoriter där med så det skulle inte göra alltför mycket.

Om jag dör i morgon vill jag att de ska spela Det är så jag säger det på min begravning.


Egentligen är du inte kär i mig
och egentligen är det okej med mig,
för jag blir aldrig kär i någon,
såntdär är slöseri med tid,
men då slösar vi bort våra liv!
Minnen av aprilhimlen - Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas Håkan var bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback